úterý 2. listopadu 2010

den 70 - Učíme se na flétnu.

Spaly jsme poctivě až do budíku.A strašně se nám nechtělo z postele.Jí víc než mě.Až jsem měla strach jak ji donutím se oblékat.Ale šlo to.V autobuse si zpívala protože jel ten starší řidič co má rádio dost hlasitě.Pro mě bylo dopoledne nějaké delší než obvykle.Mám teď finanční krizi a dost mě to ovlivňuje-negativně.Musím na to myslet kudy chodím,počítám kudy chodím a je mi ouvej.Mladá byla hodná přiměřeně.Spolužák zlobil víc tak se ztratila.Cesta dobrá.Všechno jelo jak mělo.Doma jsme se střídaly u počítače.A já objevila stránky na kterých je jak se naučit na flétnuhttp://www.detskestranky.cz/.Už jsem o tom kolikrát přemýšlela,ale bála jsem se investovat do knížky která mi třeba za pár dní k ničemu nebude.Vyhrabaly jsme z hraček staré píšťalky z PVC a zkusily to.Bavilo ji to.A pamatuje si jak se píská nota h a a.Honzík a Amálka.Sice má problém s úchopem,ty ručičky né a né srovnat jak by to mělo být.Teď abych já vydržela v úsilí.Mladá hudbu miluje,na piáno sama intuitivně zahraje písničku.Má na rozdíl ode mě absolutní hudební sluch.Zazpívá cokoli i v angličtině.Ona je to spíš asi vada u ní,prostě bezchybně napodobuje i to jakým tonem lidi mluví.Myslím,že se tomu říká echolálie.Ale to je jedno protože mám z toho moc dobrý pocit.Učíme se hrát na flétnu.Obě.

Žádné komentáře:

Okomentovat