středa 3. listopadu 2010

den 71- Všechno v jednom dni.

Dneska jsme si přispaly o 2 hodiny dýl.Bylo to znát,líp se vstávalo a všechno šlo nějak samo.Musela jsem na neurologii donést tam zprávu a pokusit se zvrátit tu hospitalizaci.Byl docela teplý a hezký den.V čekárně jsem ji vyfotila,aby bylo vidět jak krásnou ji máme.Chvilku si pohrála a potom jsme to vyřídily mezi dveřmi.Naštěstí už na té nemocnici toliko netrvala,když viděla jak se mi moc nechce.Máme to s podmínkou,že kdyby se to zase opakovalo tak se jede.Udělalo mi to vážně radost.Odpadla mi jedna starost,další psychická zátěž.Doma jsme se naobědvaly,uklidily.Potom vcelku dobře napsala úkol a hrnula se na učení na flétničku.Tady to začalo pomalinku drhnout.Tak jsme zopakovaly to co jsme se naučily a zkusily další říkadlo.Už to šlo hůř,chce to hodně opakovat.Chtěla jsem si předvařit večeři a úplně jsem na to zapomněla.Takže jsem ještě musela řádně vyvětrat.Stejně je to cítit..Potom jsme vyrazily na plavání.Mé opakování jak nebude nikoho chytat za ruce,na nikoho se věšet se minuly účinkem.Jako bych jí řekla jdi a na všechny se pověs.Ve vodě byla protivná,že jí měla asistentka docela dost.A potom už to byla vlna naschválů a provokací.Teď si bouchá míči o sebe a já trpím.Nevím co ji popadlo,ale přeji si aby šla spát.A ráno se probudilo to hodnější dítě.

Žádné komentáře:

Okomentovat