úterý 23. listopadu 2010

den 91 - A je tady zima.


Ráno mrazivé.Cesta dobrá.Asi se vyděsili ze včerejška a dnes jich tolika do školy nespěchalo.Já nějaká zmatená.Mladou jsem odevzdala,ale úkol jsem zapomněla.Tak jsem se vracela.Jestli mi včera bylo mizerně tak dnes to bylo ještě katastrofální.Zima,neskutečná zima.A bankomat se se mnou pořád ještě nekamarádí.A už je to na hraně.Napadaly mě šílené scénáře,jak mi někdo okopčil kartu a všechno vybral,jak na mě prostě zapomněli.Stává se to.Takže jsem si svou depku ještě přikrmila.Asi to zoufalství bylo na mě i vidět.Prostě zralá na blázinec.Do školy jsem šla o hodně dřív a ohřívala se v šatně.Mladá trochu zlobila,strkala do dětí při svačině.Protože ona měla dojedeno a jim to moc dlouho trvalo.Cesta na nádraží až na tu šílenou zimu dobrá.Cesta vlakem lepší-topí.Poslední zoufalý pokus o rozhovor s bankomatem.Dopadl dobře,nezapomněli na mě a kartu mi nikdo nezneužil.Zítra můžu vyrazit na poštu a můžeme bydlet.Dlouho mi trvalo než jsem rozmrzla.Kafe a dva čaje.A včerejší aktivita se projevila v dnešní pasivitě.Něco málo jsem podělala z domácích prací.Potom jsem mladou zapojila do výroby čerta,anděla a Mikuláše.Zatím jsme vodovkami natíraly ruličky z toaletního papíru.A na zítra jsem nachystala teplejší boty,bundu,rukavice.A tu podzimní výzdobu zítra zrušíme-zima je tady!

5 komentářů:

  1. Cítím z toho smutek, je mi líto, že ti není nejlíp. Tohle zimní období radosti a energie nepřidá, co? Moc přeju aspoň příjemné zahřátí u srdce a rozhodně lepší a příjemnější dny :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Je to jak na houpačce.A když to člověk sepíše co cítí je to až strašidelný.Já věřím,že spánek pomáhá tak třeba ráno to budu vidět veseleji.

    OdpovědětVymazat
  3. Slzičko..určitě bude líp...nechávala jsem Vám vzkaz v minulých příspěvcích..opravdu čekám,že se ozvete...nejde o nic světoborného...ráda šiji..a chtěla bych Terezce ušít příjemný polštářek...pro radost...

    Dva divoši

    OdpovědětVymazat
  4. Slzičko, já mám štěstí. Miluju podzim. Ale depky mě stíhají celou zimu. Jsem ráda, že existuje někdo, kdo s nimi dokáže tak úžasně bojovat. Děkuju.
    Taky si píšu papírky. Taky jsem zmrzlá až do morku kostí, ale musíme prostě vydržet. V létě nabijem ty naše solární panely a bude zase líp. :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem zvědavá na hotového Mikuláše s čertem a andělem. :-)
    Taky si píšu papírky, resp. psala jsem, tak dlouho, než jsem si koupila deníček a začala jsem své plány, co mám kdy dělat, psát do něj. :-)

    OdpovědětVymazat