čtvrtek 11. listopadu 2010

den 79 -Lampionový průvod a Martin na bílém koni.

Nechtělo se ráno z postele.Brrr do té zimy!Ale statečně jsme vstaly a vydaly se na cestu.Dnes bylo 13 minutové zpoždění.Čekaly jsme na přejezdu.řidič dokonce vydával zpožděnky.Kamarádka mi naštěstí neutekla tak jsem měla společnost.A uteklo to rychle.Když jsem dorazila do šatny narazila jsem na vztekající se dceru.Prý ji rozhodilo,že když se vrátili z procházky já neseděla v šatně.Na obědě se naštěstí uklidnila.Cesta byla dobrá,celý den se nesl v těšení na večer.Doma jsme si odpočinuly.Ani dnes jsme nepískaly.Po 4 jsme vyrazily na průvod.Pomalu se stmívalo,začali svítit lampy.Mladé se už jen to moc líbilo.Když jsme dorazily na místo už bylo všude spousta lidí a rozzářených lampionů.Nejdřív nás přivítali,potom studenti sehráli krátkou scénku o životě svatého Martina.A potom se dal průvod na pochod.Chvílemi jsme měly technické problémy,kdy nám lampion zhasínal.Cíl průvodu byl na zahradě církevního gymnázia.Tam hrála kapela.A potom jsme byli vyzváni abychom Martina volali,aby přijel na svém koni.Křičely jsme z plných plic.A k nám Martin na bílém koni opravdu přijel.Jen bez toho sněhu.Zato rozdával malé perníkové koníčky.Prý byl dobrý.

5 komentářů:

  1. Taky u nás byl průvod, jen ne lampionový, ale lampičkový, Martin přijel na ponym, ale děti byly spokojené. I když je náš Martínek nemocný a bere antibiotika, šel, radost byla veliká.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak všechno nej Martínkovi,ať je brzy fit!

    OdpovědětVymazat
  3. Super,krásný den,lampiony já moooc ráda:-)

    OdpovědětVymazat
  4. pro slzičku:
    Děkujeme za přání, náš strojník dostal další stroj, tentokrát asfaltovací.
    U nás jsme nemocní tak nějak permanentně, kromě krátkého období léta, malej je těžkej průduškář.

    OdpovědětVymazat