neděle 3. července 2011

den 310 - 29.6.středa -Hurááá prázdniny!!!





Žádný budík na 6.Pokud se tedy nerozhodneme pro ranní odjezd na výlet.Ale to dnes nehrozí.Odjezd je až po O.Já se probudila v 5.22.Snaha o pokračování se minula účinkem.Mladá vylezla úderem 6.Tak to prázdninové vyspávání budeme muset vypilovat.Teď mě čeká dlouhé dopoledne.Budu potisícáte vybalovat věci z již nabalené tašky.Z pocitu,že toho mám příliš a nebo si vzpomenu na to co nemám.Mladá mi do toho skládá své řady a já šílím,protože tu bylo uklizeno.Taky neporozovaně vytáhla již zabalené piánko,rozlámala kryt na baterky a neporozovaně vrátila do batohu.Nedokázala jsem se ani moc zlobit,protože mě ta složitost celé akce doslova vykolejila.Když jsem se jí na to ptala chovala se jak pravý puberťák a odmítala odpovídat.Ještě nedávno na sebe všechno poctivě práskla.Tak jsem udělala provizorní kryt z papíru-hlavně,že je funkční a pomůže v nouzi nejvyšší.A tak jsme vyrazily na Evropské hry handicapované mládeže v Brně.Na místo srazu jsme se odebíraly v už šíleném horku a byly první.Vyhlížely jsme netrpělivě mikrobus.Přijel malý,16 místní a bílý a mladé se moc líbil.Počkaly jsme na další dvě účastnice a jelo se pro další.Konečná sestava - já a mladá,vedoucí plavání,organizátorka toho všeho  a její syn vozíčkář 13,dcera 2,asistentka plavání,další asistentka a teď hlídačka pro malou 2,závodnice 16 po rakovině amputace nohy.Zítra ještě dorazí maminka se synem autistou 7.Cesta probíhala dobře.Byla jsem mile překvapena,že mladé nadšení vydrželo.O půl páté už jsme byly v Brně a stáli před školou a internátem SŠ informatiky a spojů.Vyfasovali jsme kartičky účastníků,klíče od pokojů a šli se ubytovat.K dispozici jsme měli 2 pokoje.Ten náš byl 2+3.S mladou jsme dostaly samostatný .Potom se šlo na první večeři.Zatím jsem s toho byla trochu vyděšená -snad nebudou fronty a mladá to ustojí.Následoval odjezd na slavnostní zahájení.Přesouvali jsme se hromadným rozvozem do Obecního domu.Hodně čekání a pro mě docela náročné.Zahájení uváděl Martin Dejdar,Tomáš Vacek a Martin Zach.Zase se moc čekalo,takže jsme více chodily a občas nahlídly co se děje v sále.Vystupovali bubeníci,kapela a orchestr.Sál plný,spousta cizinců -Slovensko,Polsko,Řecko,Litva,Rusko,Německo.A zase čekání na autobusy.Na pokoj dorážíme po 9.Než se omyjeme a probereme co se bude dít zítra je 10.Naštěstí od zítřka budeme využívat náš mikrobus tak to bude pro mě snažší.Usíná ihned.

Žádné komentáře:

Okomentovat