středa 20. července 2011

den 326 - 15.7.pátek -ZOO a Svatý Kopeček.










Na dnešek jsem si dala budíka.S mladou jsme vyrazily na výlet.Samotinké.Dvojčata mají návštěvu olomoucké ZOO dvakrát v krátké době úspěšně za sebou.Svezly jsme se novou mašinkou,kterou mladá celou cestu obdivovala.V autobuse do ZOO se zase příliš družila s cizí paní a její nákupní taškou na kolečkách.Vyšlapaly jsme zdárně kopec od autobusu a šly si prohlížet zvířata.Nemínila jsem to nijak přehánět s pochodem.Proto jsme využily vláčku.Pěšky jsme poté obešly jen nejbližší a pro nás zajímavá zvířata.Chtěla jsem se ještě podívat do baziliky na Svatém Kopečku.Strašně dlouho jsem tam nebyla,ačkoliv ZOO navštěvujeme každoročně.A bylo to pro mě úžasné -takové malé vzpomínání na dětství.Mladá se chovala v kostele vzorně a já ačkoliv nevěřící byla jsem zasažena tím tichem,klidem,tím místem.Autobus nás přivezl akorát na vlak.Zpátky jsme byly o půl 3.A než jsme se naobědvaly,odpočinuly už se vracela babička.Na dnešní podvečer jsme měli smluvenou návštěvu nedaleké hospody.Posezení venku a každý pátek pečou makrely.Což v Čechách není.Moc jsem se na to těšila.A i mladá si to celý den připomínala.Ale chovala se naprosto příšerně.Seděla asi 10 minut a potom už jen demonstrativně vstávala.Moc jsem si tu rybu nevychutnala,protože jsem ji nedokázala ignorovat.Spokojenost se dostavila až jsme se hromadně odebrali k babičce.Trocha hraní a spát.A já si na další makrelu budu muset počkat.

2 komentáře:

  1. no pokaždé se to nepovede, to fakt taky neznám, grilované makrely...

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky. A odpočinek holt s dětmi moc nehrozí.

    OdpovědětVymazat