sobota 9. července 2011

den 320 -9.7.sobota -Na plovárně.







Probudila se brzy a seděla nade mnou a nevěděla jestli mě může probudit.A mě došlo,že jsem to zase přehnala.Sice jsem měla na dnes plánovaný výlet,dokonce vypsané vlaky.Ale nemohla jsem se po včerejšku probrat.A nevěděla jsem jestli jsem schopna zvládnout výlet v klidu.Tak jsem to dala k ledu.Nebe bylo bez mráčku a já se zdravě naštvala na celý svět.Nenechám se převálcovat.Nebudu se užírat,litovat a bát.Vyrazily jsme do Penny,obhlídly jak spravují propadlou silnici.Doma jsem se věnovala vaření teď už s pevným příslibem,že po obědě se jdeme koupat.A byla jsem tak naštvaná,že jsem neřešila jak blbě v plavkách vypadám,jak bude každý zírat.Dnes mi to bylo vážně putna.Na poledne už jsme si to razily na přeplněnou plovárnu a splynuly s davem.A bylo to fajn.Jsme prosluněné,vymáchané,příjemně unavené.Dokonce když si mladá zase stavěla tu svou řadu s autíček spontánně se k ní přidal cizí klučík.Přinesl si své autíčko a ochotně dodržoval její pravidla hry.A tu potvoru nezvanou jsem snad definitivně utopila.Mladá spí -už jsem se byla dvakrát dívat.

3 komentáře: