neděle 31. července 2011

den 341 -30.7.sobota - Propršený den.


Kdybych bývala věděla -kdybych četla předpovědi!!Z plánovaného výletu nebylo nic.Mladá mi moc nevěřila a tak jsem jí ten déšť musela opakovaně ukazovat.Nepřetržitý déšť.A tak abych utišila výčitky z promarněného včerejška dala jsem dnešku smysl.Pustila jsem se do úklidu.Takového toho mírně většího.A zase vyhazování a vyhazování.Mám pocit,že jsme zaplaveni zbytečnosti co se budou někdy hodit a nikdy na ně nedojde.Zase to prokouklo a já neměla pocit marnosti.A pustily jsme pár bublin,aby se nám trochu projasnil den..Oběd a dlouhé odpoledne.Ven jsem se ani dnes neodhodlala i když nejsme z cukru.Pustily jsme se do malování -obě.Kupodivu já s větší chutí než mladá.Radost mi udělal film Lepší už to nebude.Miluji tu scénu kdy hrdinku navštíví doktor doma - jak jsou v šoku ,že testy budou týž den,že jim dal telefon domů.A vždycky přemýšlím jestli už se hlavnímu hrdinovi nepodobám.Tak nám propršela sobota a já mám uklizeno.Teď ještě pořádek udržet a zítra vyrazit na vzduch.Přece jen nechci život strávit uklízením.

1 komentář:

  1. Také bych potřebovala Slzičko provětrat skříně, ale já pořád nemám tu odvahu něco vyhodit. Neustále se mi všechno hodí, no hrůza a děs!!!

    OdpovědětVymazat