úterý 5. července 2011

den 316 -5.7.úterý - Malý výlet.








Nevycházím z údivu -dneska vstala až po 9.Najednou bylo dopoledne tak krátké.Zatím co se neochotně konečně začala místo hraní věnovat snídani já šla mýt společné prostory.Aktivistka -nějak jsem si to špatně přečetla a na řadě jsem až příští týden.Neubude mě,ale udělala jsem to za sousedku kterou tedy moc nemusím.A to mě tedy naštvalo.Jednak se to ani nedozví a určitě by to neocenila.Oběd jsem mírně poposunula,aby jí trošku vyhládlo.Zkoušely jsme skládat nové puzzle,ale pořád skládám já a ona se moc nezapojuje.Po obědě odpočinek.Udělalo se nám krásně a tak jsme vyrazily na malý výlet.Prošly jsme si město křížem krážem.Dokonce jsme byly i v muzeu -aby turistická známka měla tu správnou hodnotu.Všude plno turistů.Zastavily jsme se i v oblíbené antikvariátu.Neodolala jsem a koupila Honzíkovu cestu.Učitelka ji ve škole předčítala a mladá z toho byla na větvi.Při každé zmínce o Honzíkovi se tetelí,protože to je její milovaný brácha.A ke všemu je to na prázdniny to správné čtení.Taky nás čeká cesta k babičce.A tak jsme chodily a chodily a splynuly s davem turistů.Na chvíly jsme se prošly i ve stínu stromů po naučné stezce. Domů jsme dorazily tak akorát uchozené.Příště vyrazíme za hranice města.

1 komentář: