středa 20. července 2011

den 327 -16.7.sobota - Krizová sobota.




Mladá si opět přivstala.Před půl 6 byla probuzená a chtěla si hrát.Bude to dlouhý den.Jen jsem netušila,že budu čelit nejen nenáladě mladé.Asi,že babička je doma,je nás tu moc.Já i ona jsme zvyklé na svou samotu.A tak jsem celé dopoledne dostávala maminkovské rady a snažila se moc nediskutovat.Nikam to nevede.Samozřejmě,že svou mámu miluji,vážím si jí ,ale né na vše se díváme stejnýma očima.Proběhlo i tradiční stříhání -nás obou.Vařily jsme,praly.Normální sobota.Po obědě jsme se přesunuli k tetě.Mladá tam okamžitě zabere počítač a já můžu vykecávat.Se sestrou jsme ještě vyšli s dětmi na procházku.Babička se odpojila -pro dnešek nás měla dost a šla si trávit volno jak je zvyklá.Z nevinné krátké a nenáročné procházky se stal horror.Mladá se nervila snad kvůli všemu.Dokonce se odmítala se mnou fotit -což jsem si tedy vzala osobně.Neteř byla pořád v slzách,proto že synovec ji pošťuchoval.Já i sestra jsme byly dostatečně vyřízené.Rozcházely jsme se se značnými obavami.Zítra nás čeká další výlet a jestli se z toho naše ratolesti nevyspí bude to síla.A přežijí jen nejsilnější.

1 komentář: