neděle 10. července 2011

den 321 - 10.7.neděle -Velký úklid.




Nad ránem k nám přišla pořádná bouřka a konečně se ochladilo.Mladé se dnes opravdu dařilo.Mě trochu méně.Sestra která měla za týden dorazit na prázdniny s dětmi  nedorazí.Možná v srpnu.Dokonale mi rozhodila nalajnované prázdniny.A já nevím co s tím.Tak zaměstnat ruce,aby hlava neotravovala.Jen co se mladá konečně vyhrabala a nasnídala pustily jsme se do restů a něčeho navíc.Prala jsem ,drhla mikrovlnku,skříňky v kuchyni.Mladá si třídila své fixy a zalila kytky.Já trošku probrala její hračky a vyhazovala a vyhazovala..Potom jsme si uvařily oběd,odpočinuly si a šly to dorazit.Nádobí,vytírání,vysávání.A mohlo se jít ven.Poseděly jsme u rybníčku a nakrmily kačeny.Taky se trošku brouzdaly loukou.Poslední zastávka byla opět na lavičce -té naší u vody -ale musely jsme se stavit doma pro knížku.Zbytek dne uběhl v klidu.Jen jsem na nic nepřišla.Nevím kam tu prázdninovou loď navigovat.

1 komentář:

  1. Slzičko, dělám to taky tak! Zaměstnat ruce, aby hlava neměla čas na myšlenky (zejména ty vadné :-). Moc se mi líbí fotka Terezky u vody. Je krásná. Vůbec, teď ráda koukám na tvoje fotky - moc se ti daří :-))

    OdpovědětVymazat