středa 27. července 2011

den 338 - 27.7.středa - Kolíne,Kolíne.








Dnes jsem ráno vstala a moje dcera mi popřála k narozeninám.Je to hodná holka a já ji to včera nezapomněla připomenout.Taky mi zazpívala od Svěráka a Uhlíře Narozeninovou.A slibovala mi,že na mě bude dnes moc hodná.A i já svůj slib dodržela a jely jsme do Kolína na výlet.Obhlédly jsme náměstí,trochu déle hledaly IC aby měla maminka do sbírky další známku.Potom jsme šly do Krmelce a daly si oběd.Tomu názvu se nedalo odolat.Další naše cesta vedla do OC Futurum.Kde jsme tedy nic nekoupily jen obhlížely.Na nákup jsme se rozjely do Tesca.Mladá měla slíbenou nějakou maličkou hračku a já si jela pro hrnce.Hraček moc na výběr neměly, tak jsem popadla létající talíř s autíčkem a mladá má další volant.A já mám zase na chvíly pár hrnců.Neodolaly jsme ani sousedícímu OBI.Alespoň malou kytičku v květináči.Mladá byla opravdu hodná a nachodily jsme toho zase moc.Jak se mi původně moc nechtělo vracela jsem se domů spokojená.Na nádraží jsem si ještě koupila DVD za 16 kč Amelie z Monmartru.Mluvila jsem s mámou,sestry poslaly SMS a email.Jsem zase o rok starší.Ale takhle navečer mi to vadí nějak míň než ráno.

5 komentářů:

  1. Slzičko všechno nej nej....a hlavně úsměv na tváři...:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Slzičko, k narozeninám Ti přejeme hodně zdraví, štěstí, lásky a spoustu milých přátel.

    OdpovědětVymazat
  3. Slzičko, tak ještě jednou všechno nejlepší k narozeninám. Užívej si dárečky a fotky z Kolína jsou moc pěkné. Terezce to sluší a náměstíčko vypadá zajímavě, škoda, že je to tak daleko. Vypadá to, že jste si ten den opravdu užili. Krmelci bych asi taky neodolala:-)

    OdpovědětVymazat