neděle 24. července 2011

den 335 - 24.7.neděle -Pro každou něco.






Mladá vstávala opět natěšená do nového dne i když bylo více zamračeno.A mě se taky hezky vstávalo.I když jsem šla později než je zvykem.Mladej dnes taky vylezl docela brzo tak že byl čas na další debaty.Po dlouhé době mi někdo pochválil oběd.Po odpočinku jsem se dala do uklízení.Musela jsem si pospíšit.Dnes jsem šla s mladou na procházku sama.Naším cílem byl kostel sv.Jakuba kde se konaly oslavy tohoto patrona.Součástí bylo loutkové divadlo,hudba,prohlídka kostela i přilehlé farnosti.Pohádku jsme neviděly celou.Ale po představení jsme se mohly podívat na loutky,kulisy,zatočit mlýnským kolem a bouchnout si do činelů.Dlouho jsme se nezdržely.Doma jsem ještě rychle udělala večeři a o půl páté jsem odcházela vybrat si svůj narozeninový dárek.Dostala jsem od syna poukázku do solné jeskyně.Hlídání jako bonus.Vždycky jsem to chtěla zkusit,ale nějak na to nedošlo.A teď se to stalo skutečností.Byla jsem tam úplně sama.Pouštěli my zvuky moře a já si užívala naprostého uvolnění a klidu.Zachumlaná do deky jsem se usmívala a cítila jak do mě vstupuje ta zázračná sůl.Dvakrát jsem se ztratila.A těžko se mi vstávalo.Naštěstí jsem se venku trochu probrala.Tak jsem mladýmu vylíčila své pocity a nezapomněla na poděkování ve formě čokolády.Zabalil se a zase odjel.Bude se nám strašně stýskat.

3 komentáře:

  1. Solná jeskyně je bezva, ale já bych na to potřebovala tak celý den. Zatím jsem tam byla vždy s Lukáškem a tajně záviděla všem těm odpočívajícím. Já musela nabírat sůl do autíček a rozvážet ji po okolí:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky. V solné jeskyni jsem byla jednou. Bez dětí je to tam lepší. :-)

    OdpovědětVymazat