úterý 19. července 2011

den 323 - 12.7.úterý -Na prázdniny k babičce.




Brzy jsem vstávala.Jako vždy před cestou.A dnes jsem vybrala i brzký spoj,abychom se vyhnuly případnému vedru.Mladou jsem musela budit.Ale protože je nadšená cestovatelka nebyl problém.Spoje krásně navazovaly.A v rychlíku nás čekalo prázdné kupé a pán s občerstvením.Tak-že nervozita opadla jen co jsme se rozjely.A já si dala kafe.Cesta prostě luxusní.Až v Olomouci tradiční střet s realitou -neodbytný bezdomovec,mladá co se chtěla družit.Dnes jsme si to poctivě odjely vlaky až do cílové stanice.Proběhlo to v klidu -celou cestu poslouchala písničky z mobilu.Na nádraží nás čekala kolová jednotka.Sestra s dvojčaty.Odvezli nám bagáž a pochlubili se samými jedničkami.A celou cestu mě příjemně překvapovali.Vyprávěli mi,že mladé nachystali autíčka aby si u nich mohla hrát.Dojali mě,nejen,že je sestra nepobízela.Ale oni ty autíčka vyskládali tak jak si je řadí mladá-do řady.A když se mladá cestou dožadovala klacíku synovec jí ochotně vyhledal ten správný akorát.A tak nám začaly opravdové prázdniny.Kdy nevařím -dnes hostila sestra.Kdy pořád mluvím s dospělými a i mladá má společnost.Po obědě a probrání základu jsme se přesunuli k babičce.Tam se pokračovalo v povídání a plánování dnů příštích.
Sestra byla v úžasu,že jsem se zabalila ze dne na den.Já co se tak těžce rozhoduji.A řekla mi,že jsem spontánní.Vybavila se mi replika ,,Buďme spontánní!"Jen jsem si nemohla vzpomenout z čeho to bylo.Až potom mi to cvaklo -Vrať se do hrobu.Tak doufám,že nedopadnu jako ten 30cátník hrající si na středoškoláka.

5 komentářů:

  1. Bezva, čtu Olomouc. Tak kdyby vám vyšel čas, jste u nás vítány.

    OdpovědětVymazat
  2. Leni tohle dopisuji -už jsme doma.Ale taky mě to napadlo -jen chyběl kontakt.Tak že slavickovazde@seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  3. Slzičko, to je škoda, teď zrovna čtu, že jste byly v ZOO na Kopečku, bydlíme jen kousek od něho. My teda byli celý minulý týden u mé babičky v Zábřehu, ale třeba by aspoň jeden den vyšel. Tak doufám Slzičko, že příště by to už mohlo vyjít. Moc ráda vás čtu, i když teď trochu s větším zpožděním. Léto mi dává pěkně zabrat.

    OdpovědětVymazat
  4. jsem ráda, že trochu zrelaxuješ!

    OdpovědětVymazat