pátek 22. července 2011

den 332 - 21.7.čtvrtek -Prší.

Už od noci.Nejdříve jsem nemohla dusnem zabrat,potom mě probudil vítr co mlátil oknem.Sice jsme vyspávaly až do té 8,ale já byla zase jak po flámu.Při pohledu z okna a do plné lednice bylo pro dnešek jasno.Nebude se dělat nic.Mladá neměla problém.A tak jsme se střídaly u počítače.Já jen sebrala prádlo a něco uklohnila.Trocha poklízení,aby se neřeklo.Krásně jsme ten den proflinkaly a usínalo se nám taky dobře.Žádné výčitky.Vždyť máme přece prázdniny.

3 komentáře:

  1. To pačasí je hrozné, i u nás prší a prší...Ale terezka vypadá u počítače spokojeně:-)
    Prosím tě napiš mi na mail, já ti pošlu to heslo - rejskova.monika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Je hrozně...slzio, taky bch ti poslala pozvánku...benesova.andy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. A snad už brzy zase vysvitne sluníčko.

    OdpovědětVymazat