pondělí 4. července 2011

den 315 -4.7.pondělí - Zajíždíme se.


Pokud zůstane mladé vstávání kolem 8 celé prázdniny jsem spokojený člověk.Zatím je pořád nadšená,že se nikam nespěchá.Okamžitě se vrhá na hračky a se snídaní si dává na čas.Dneska ale už musíme trošku něco dělat.Prvním úkolem dne je doplnit zásoby.Sice mírně podzimní počasí,ale to nám skoro vyhovuje.Před svátky tam bylo docela plno,ale zvládly jsme to obě.Cestou zpět jsme trošičku zmokly.Doma jsem se pustila do vaření a mladá pokračovala v hraní.Po obědě siesta -já si piji své polední kafe a mladá se baví jak umí.Následný úklid a odpolední procházka.Moc nadšení v ní nevzbudila,ale cesta do papírnictví je silná motivace.Nakonec si ještě vyžádala jít se kouknout na vodu.Já mohla být s pohybovými aktivitami své dcery spokojená.Teď jsem byla na řadě já s plněním úkolů.Mám vyžehleno.Pomalu budu muset zařazovat i jiné aktivity aby mi nezlenivěla a já s ní.Je na čase zase tvořit,výletit a učit se hrou.

2 komentáře:

  1. Taky bych měla želit, ale mně se táák nechce. Pěkné fotky. Užijte si prázdniny.

    OdpovědětVymazat
  2. ...a odpočívat:-) pěkné prázdniny:-)

    OdpovědětVymazat