neděle 24. července 2011

den 334 - 23.7.sobota - Slunečnicová procházka.







Ráno se mladá šla podívat na bráchu jak spí.Chvilku si s ním poležela a potom už se spořádaně držela u mě.Pomalinku jsme uklízela a připravovala oběd.Když za námi přišel pokračovali jsme v povídání.Přislíbil nám odpolední procházku.Ale chtěl se dívat na Tours de Franc.Tak že to znamenalo až po 5.Dvakrát se mi tedy ven nechtělo - i když bylo hezky.A tak jsme čekaly.Mladou to nijak nerozčilovalo,dokonce s ním sledovala cyklisty.Ale musím říct,že to za to stálo.Šly jsme kolem vody ke slunečnicovému poli udělat pár fotek.Byla to legrace.Potom jsme si zašli do obchodu pro dobrou večeři a vínečko pro dospělé.Samozřejmě mladá dostala slíbenou zmrzlinu.Doma večeře.Když jsme mladou uložili -dnes četl brácha -udělali jsme si dospělácký večírek.Byla to naše oslava svátků co už byly a mých narozenin co budou.Koukali jsme se na nějakou starou Verneovku.A mě bylo krásně.A nebylo to jen tím vínem.

3 komentáře:

  1. Teda Slzičko, ty fotky jsou nádherné!!!!! Jedna hezčí než druhá. Hned mám chuť jít hledat slunečnicové pole:-) Narozeniny? Tak ať to neprošvihnu, předem vše nej, nej, nej, co si jen můžeš přát.

    OdpovědětVymazat
  2. krása..úplně ti závidím, já se synem zatím mluvit nemůžu.je mu dvacet,ale rozum nemá:-(

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky, miluju slunečnice!

    OdpovědětVymazat