úterý 26. července 2011

den 336 - 25.7.pondělí -Mimo sebe.


Dneska jsme měly s mladou prázdninový rekord.My se probudily o půl 10!!!!A já místo abych byla nadmíru odpočatá jsem byla celý den mimo sebe.Měla jsem pocit,že jsme dvě.Ke všemu jsme musely vylízat ven a něco dokoupit.Naštěstí dítě jsem neztratila a něco k obědu taky pořídila.Následovalo vaření,snaha o úklid.Tím mé povinnosti nekončily.Musely jsme vyrazit směr město a úřad -donést chybějící dokument.Udělalo se hezky ale bylo to spíš horší.Vyřídily jsme co jsme měly a za odměnu si daly zmrzlinu.Konečně domů.Tady jsem už nemohla přehlížet,že se mi sype na co sáhnu.Jen si s tím nevím rady.Nesvítí mi zářivka nad kuchyňskou linkou a já nejsem schopna tu zářivku vyndat.Jak mám koupit novou?A taky ve sporáku se uvolnilo sklo ve dvířkách trouby.Zatím to nejsem schopna řešit.Ono mě to donutí.Vždycky se doberu zdárného konce,jen mi to déle trvá.A dnes není ten správný den na řešení krizových situací.

2 komentáře: