čtvrtek 21. července 2011

den 330 - 19.7.úterý -Zase domů.


Další brzké vstávání.Čekalo nás šlapání na nádraží s ukrutně těžkou taškou.Ale zvládly jsme to.Cestou bylo více lidí,ale mladá se chovala vzorně motivovaná počítačem co doma čeká.Zdárně jsme dorazily domů,vybraly přeplněnou schránku.Mladá se hrnula k počítači a já po krátkém oddychu do vaření.Pojedly jsme a dál odpočívaly.Nakonec mě to ještě donutilo jít ven do obchodu.Ale opravdu to bylo s donucením.Ani mladé se moc nechtělo.Jenže ráno by to bylo ještě horší.S přibývajícími hodinami na nás padala většíí a větší únava.Nějak se zase sečetla aktivita.A samozřejmě k žádnému hlídání nedošlo.Neodhodlala jsem se.Máma chodí do práce a teď tam měli docela fofr.A se sestrou je to podobné -má těch svých hyperaktiváků dost.V původním plánu by to šlo -máma měla mít volno.Taky jsem se měla zdržet déle.Teď to bylo takové hektické.Ale jsem spokojená -mám další turistické známky.Konečně se opravdu vyspím.Není nad vlastní postýlku.

1 komentář:

  1. Jojo, není nad vlastní postel..a k tomu pár hodin nerušeného odpočinku.

    OdpovědětVymazat