sobota 23. července 2011

den 333 - 22.7.pátek - Konečně !!

Spalo se nám hezky.Vážně se nám daří a já si to vyspávání užívám.Dneska,ale už jsem musela zahájit aktivitu.A ač se mladé moc nechtělo vylezly jsme dopoledne ven.Cílem byla pošta.Strávily jsme tu strašně dlouhou dobu a bylo tam na padnutí.V trafice si všimla DVD Angelina ballerina.Tak jsem ho vzala,třeba to deštivo bude na dýl ať je co dělat.Ještě doplnit zásoby léků v lékárně a mohlo se domů.O ulici dál ještě pořád bojují s tou propadlou silnicí z června.Dávají tam nové roury,odčerpávají vodu,bagrují.Ještě,že je to o ulici dál -celý den už několikátý týden kravál,kravál.My jen překračujeme hadice když procházíme.Doma jsem se pustila do vaření.Po obědě siesta aby byla síla na úklid.Když už bylo poklizeno a já rozhodnuta odejít na odpolední procházku objevil se mladej.Huráá!Mladé jsem nic neříkala i když jsem to věděla,jen přesná hodina mi nebyla zdělena a já ji a sebe nechtěla trápit.Koukala jak vyoraná myš než začala jásat radostí.A do večera se od něj neodlepila.Sdělili jsme si své letní zážitky,vize do budoucna.Tak zase na chviličku je mám pohromadě doma.

1 komentář: