neděle 3. července 2011

den 311 -30.6.čtvrtek -Evropské hry handicapované mládeže - atletika.







Vstává v 5 !!Nadšení ji neopouští.Vždyť dnes přece bude závodit.A taky jsem jí slíbila,že si ráno může malovat -to když objevila přibalené fixy.Všichni ještě samozřejmě spí tak si ji jdu vyfotit před budovu.Je tam pro mě originální NĚCO -nevím jak to nazvat.Mají to i v logu školy.Potom fasujeme trička  se  znakem sdružení a sportovním klubem.Jde se snídat a vyrážíme na atletický stadion ČVUT-oprava VUT -teď už si to budu pamatovat..Je nádherný a celý do bledě modra.Mladá nakonec nezávodí v hodu krikeťákem protože to můžou jen do 13 let.Nad je koule -tu neunese a kuželky.Tak bude házet takovou speciální kuželkou.Na úvod bylo slavnostní zahájení.Přišel Martin Dejdar -máme fotku s Ozákem,Věra Čáslavská.Celé dopoledne trávíme na stadioně.Pozorujeme dění,fandíme ostatním,hrajeme si,zlobíme,procházíme se.Svačíme i obědváme -naprosto dokonalý servis,vozí nám jídlo, pití.Chvilku umíráme vedrem,potom se hromadně ukrýváme před bouřkou.Mladá si své odházela -ani jsem nestihla fotit.Vyhlašování výsledků bylo improvizované pod tribunou za šíleného lijáku.Mladá obdržela diplom za druhé místo za výkon 3,55m.Měla ohromnou radost a to,že byly jen 2 závodnice prý nikomu povídat nemusíme:)Pro mě je naprosto neuvěřitelné co ty děcka dokážou.A i přes jazykovou bariéru tu vládne fantastická atmosféra. Jiný svět kde každý dává přednost každému,opatrně obchází ty druhé.Odjíždíme o půl 3.Samozřejmě,že počasí od té chvíle naprosto letní a beze změn.Jen fouká.Na pokoji oddych,sváča a jdeme ven.V nejbližší Bille hromady letáků,pár dobrot a zpět.Mladá relaxuje jako doma -malování,dělání kuliček.To celé zpestřené ostatními dětmi,povídáním.Dnes mi to trochu trvalo než se mi ji podařilo zahnat.Tolik věcí kolem.Ale usnula hezky a já se mohla společensky vyžívat.

1 komentář: