úterý 28. června 2011

den 309 -28.6.úterý -Konec školního roku.



Tak naposledy -pro nás.Myslím,že i tu cestu jsme si obě nostalgicky užívaly.Mladou jsem odevzdala společně s deskami na vysvědčení.A šla.Vybrat nějakou maličkost pro paní učitelky-tety.A dočíst knížku.Pro paní učitelky jsem vybrala malá sluníčka.Knížku od Jany Makovcové Maminko nezpívej jsem dočetla a budila pozornost hlasitým smíchem.Potom byl čas vyzvednout mladou.Poslední den se činila a byla hodná.Dostala vysvědčení,puzzle s Rákosníčkem a CD na kterém jsou fotky a vtipné popisky z tvoření v dílnách.Paní učitelku už po prázdninách neuvidíme.Docela se mi chtělo brečet,ale moc jí to přeji.Vím,že potom moc dlouho toužila a hledala toho pravého.Ujišťovala mě,že nová paní učitelka není žádný nováček a že to bude dobrý.Cesta domů s mírným zpožděním,aktovkou se všemi věcmi co jsme ve škole měly.Po odpočinku jsem se pustila do úklidu,praní.Ven jsme vyšly jen na chviličku pro sůl.Tak snad nás čeká krásné léto plné zážitků,poznávání nových míst,odpočívání a hlavně usmívání a dobré nálady.A Vám všem ho přejeme taky.

2 komentáře: