čtvrtek 9. června 2011

den 289 -8.6.středa - Medardova kápě.

Tak jsme se vydaly na tu naší ranní cestu.Šlo to.Jel ten starší nerudný šofér a já měla co dělat abych se nesmála nahlas.Měl tam cedulku ,,Každá 3 osoba která si ztěžuje,bude zastřelena.Dvě už byly."Né,že by se někdo odvážil i bez cedulky.Jednou se o to kdosi pokusil.Zřejmě nahlásil na vedení,že řidič nejezdí na čas.A potom začal.Jenže všichni chodili na zastávku lážo plážo jak byli zvyklí,je čas.A řidič s radostí ujížděl každému dobíhajícímu.Mladou jsem odevzdala a šla si užívat samoty.Ráno to vypadalo zamračeně a za pár hodin už jsem hledala stín.Uteklo to rychle,stížnosti nebyly.Mohlo se razit domů.Tady jsme si odpočinuly,trochu si pohrály.A když už jsme měly zabaleno na plavání,obě oblečené spustil se parádní slejvák.Nejsme žádné cukrové panenky a v dešti chodíme běžně.Ale tohle byl ten avizovaný přívalový,kanály nestíhaly.A tak jsem čekala až to přejde.A čekala a čekala.Nepřešlo to.S malými přestávkami lilo 2 hodiny a ještě v noci mě to vzbudilo.Tak jsme zase nešly plavat.

Žádné komentáře:

Okomentovat