pondělí 20. června 2011

den 300 -19.6.neděle -Nepovedená neděle.




Krásně jsme si přispaly -dnes až do 8.Dopoledne celkem šlo.Spíš jsme ještě odpočívaly.Já v záchvatu pracovitosti prala její mikinu ze včerejška.Bohužel i s volantem co si ho vydyndala na bráchovi -vršek od nějaké sklenice.Takže trávila čas u pračky a pozorovala jak se jí pere volant.A když bylo dopráno honila mě abych to šla pověsit -hlavně abych pračku otevřela a volant jí vrátila.Po obědě jsem jí lákala ven na závody kolečkových bruslí.Sice jsme došly včas,ale asi účast byla mizerná .Už se tam honily jen 3 děti a mladou moc nezaujaly.Co ji zaujalo byla cizí paní od které jsem ji nemohla odtrhnout.Zase mě neslyšela,paní zase jak jí to nevadí a jak jí mám nechat.Vždycky se mi chce strašně křičet,že mě to vadí -strašně!!!!!!!!!.Tak jsme zase obě byly naprdnuté.A já to ještě korunovala tím,že jsem se jako náhradou za ten nekonaný závod šla podívat na bobovou dráhu.Ani moc nevyváděla,že nepojedeme jen se budeme dívat.To jsem ještě po debatě s provozovatelem nevěděla,že už se nikdy nesvezeme.Sama jet nemůže a dvě se do bobu nevlezeme.Byla ta ní jedinkrát s bráchou -oba podstatně menší.Asi předmenstruační syndrom,ale mě to přišlo strašně líto.Nakonec jsme se trochu prošly a šly domů.Nálada tedy nic moc.Mladá zase provokovala a na mě padla tíseň celého světa.
Dnešní zápis má číslo 300-blížím se ke konci.Hodně přemýšlím co dál.Ve dnech jako byl tento si říkám bylo toho dost.V jiných dnech je mi to příjemným koníčkem a já se nemůžu dočkat až to sepíšu..Zatím nevím -mám ještě 65 dní na rozmyšlenou.

1 komentář: