úterý 14. června 2011

den 294 - 13.6. pondělí -Tlaková níž.

Vážně nevím jestli byla,ale já ji měla.Držela mě pěkně při zemi.Ani mladá zrovna energií nepřetékala.A tak jsme se za vydatného zívání,mladá neustálého válení po mě dopravily do školy.Trochu mě vyděsila ta druhá maminka -tvářila se dost nešťastně.Naštěstí to bylo nemilé,ale né katastrofické - její dcera ulehla opět v horečkách -prodělala spálovou angínu nedávno.Je to komplikace před závěrem roku v době zkoušek ve škole,ale nic co nezvládnou.Jen jsme si svorně po vzdechly,že nikdy není klid a když neřešíme to naše nemocné ohlásí se to zdravější dítě.A je to porád dokola a porád něco musíme řešit a zařizovat a už se nám fakt nic nechce.A ačkoliv ona žije ve funkčním manželství stejně jsme na to samy samotinké.Tak jsme si pobrblaly  a šly si pro děti.To moje zase zlobilo i když si mělo užívat na zahradě a být rádo,že nikam nemuselo šlapat.Cesta dobrá a i doma dobré.Jen se mi ta pusa otvírala častěji a častěji a nic jsme si tak nepřála jako jít spát.A dočkala jsem se.

1 komentář:

  1. no ony ty změny počasí dají zabrat a s dětmi mám taky starosti před koncem roku...

    OdpovědětVymazat