pátek 3. června 2011

den 282 -1.6.středa -Den dětí -Spejbl a Hurvínek.






Ráno docela šlo.Jen se zase začínám probouzet předčasně.Nervičky pracují.Mladá si nechala popřát k dnešnímu svátku.A s příslibem dárku odpoledne šlo všechno lépe. Odevzdala jsem ji ve škole a šla.Na dnešní den jsem se docela těšila.Pořádala se tu akce na oslavu Spejbla a Hurvínka.Teprve ted´jsem si uvědomila,že mladá tohle naše národní bohatství nezná.Musím to napravit.Byl to pokus o vytvoření rekordu .Sjížděli se všechny školy z okolí,děti měli vyrobené obrázky těchto postaviček a nebo cokoli s nimi.Náměstí bylo přeplněné,k tomu soutěže ke dni dětí,program.Nakonec dorazila i Helena Štáchová a přivezla loutky.Po sečtení všech věcí které lidi přinesli toho bylo skoro 20 000 a byl utvořen český rekord.Na závěr dělali hromadnou fotku -fotograf byl na plošině a fotil zhora.Jen letmo jsem zahlédla mladou a její třídu.Učitelky se do toho množství neodvážily.Tak to jen obešli a mladé se to nelíbilo.Až když jsme šly domů tak jsme šly kolem -zpívala tam nějaká slečna.Doma dostala svůj dárek ke dni dětí.Koupila jsem jí knížku Tomáš a jeho přátelé.Měla ohromnou radost.A já o chvíly později ještě větší -sama si z ní hlasitě slabikovala.A potom se zatáhlo,začalo foukat a nakonec i pršet.Hromy,blesky.Musela jsem plavání odvolat jelikož jsme pěšáci a tohle by bylo šílenost.Zůstaly jsme doma.Až na šílenou bolest hlavy z té změny počasí jsme prožily poslední oficiální oslavu dne dětí mé dcery.Za rok bude dospělá.Papírově.Slavit a obrážet soutěže budeme asi dál..

2 komentáře:

  1. Určitě slavte a obrážejte soutěže dál! Všechny děti si zaslouží den dětí a já si nemyslím, že oslavy končí po 18.narozeninách. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Slzičko, já mám z takových akcí větší radost než naše děti, v podstatě slavím já a to mi je už 41 let!!!

    OdpovědětVymazat