úterý 31. května 2011

den 281 -31.5.úterý - Soutěžení ke Dni dětí.






Probudily jsme se obě nějak předčasně.Snad je se nač těšit.Cesta proběhla velmi dobře a už i ta chůze byla lepší.Žádné padání!!Dnes jsem byla celičký den sama.Ale šlo to.Je teplo,je kam se posadit a přečetla jsem pořádný kus knížky.Mladá byla hodná a dostaly jsme školní fotky.Letos měli jiného fotografa,fotilo se v zahradě a vypadají moc hezky.Cesta na vlak šla.Až skoro k nádraží.Jenže potom jsme zase šly kolem té obávané školy kde se zřejmě nudilo asi 10 romských dětí.Nejdřív jen zírali a dál postávali před školou.A najednou se všechny objevili na nádraží,usadili se vedle nás a zírali dál.Celých 15 minut do odjezdu vlaku.Hltali každé slovo které jsme řekly a vůbec jim to nepřišlo nepatřičné.Naštěstí na mě nemluvili,nechechtali se a jestli se pošklebovali na to jsem neměla sílu se dívat.Dělala jsem,že tam nejsou ač mi dýchali na záda a mě vyráželi osypky.Doma jsme pobyly jen chvíly a vyrazily na první z řady oslav ke Dni dětí.Tahle se konala na našem hřišti  jako každý rok.Letos jsme přišly brzy a zbyla na mladou malá popelnice za správně roztříděný odpad.Jinak klasika -házení do terče,motání hada,házení na plato,skládání ,rybolov.Odměnou byla perníková medaile,diplom,sladkosti a omalovánky.Mladá spokojená a já taky.Po svačině jsme zvládly domácí úkol a už nevylezly protože se tam udělalo šílené vedro.

3 komentáře:

  1. zvládnete toho tolik, normální obdiv a z těch cikánů bych byla taky na mrtvici..to mi věř...

    OdpovědětVymazat
  2. Terezka je šikulka a na školní fotce vypadá moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. na fotkách to terezce sluší, vypadá moc spokojeně. Některé děti jsou prostě neomalené, ať jsou romské nebo ne...

    OdpovědětVymazat