sobota 28. května 2011

den 278 -28.5.sobota -Den otevřených dveří letiště Čáslav.







Doufala jsem,že si pospíme.Dokonce jsem odjezd na výlet přestala plánovat na ráno.Ale stejně jsme byly brzo vzhůru.Počasí tak akorát.V 9 jsme vyrazily na výlet.Byla jsem psychicky připravená na davy,přeplněné vlaky.Tam to šlo.I když vlak plný a mašinka co jezdila na letiště nestíhala pobírat lidi.Jely jsme až další.Mladé se rachot prolétávajících letadel líbil.Dokonce i koukala.Areál obrovský,spousta stánků,letadel,bojové techniky.Seděla i v hasičském autě a řídila a troubila.Po poledni jsme se začaly vracet.Než jsme došly na mašinku byla to doba.Mladá už flákala chození.Dobu jsme čekaly na vlak.A jak to bylo déle a déle lidí přibývalo.Vážně jsem začala propadat panice,že se nám nepodaří se tam vecpat.To by znamenalo další hodinu čekání bez jistoty,že do dalšího se nacpeme.I ty lokty jsem použila a do vlaku své nebohé dítě vecpala.Už toho měla dost a začala zlobit.A protože nás čekalo další čekání na další vlak a další čekání na mašinku bylo to výživné pro obě.Domů jsme dorazily o půl 4.Po odpočinku,obědu se emoce i únava trošku ztlumily.Bylo to náročné.Ale bylo to hezké.Náš první letecký den.

2 komentáře:

  1. Jste šikuly, zvládly jste to..úplně se divím,že jste se takových kolosů nebály...

    OdpovědětVymazat
  2. Slzičko, tak takovou akci vám závidím, jen těch lidí může být méně. Díky za fotky, aspoň jsem mohla nakouknout. Jste holky šikulky, ničeho se nebojíte, klobouk dolů.

    OdpovědětVymazat