pondělí 9. května 2011

den 258 -8.5.neděle -Den matek.



A zase brzké vstávání.Pamatovala si,že mají dnes maminky svátek a že mi popřeje.Ještě včera jsem ji vtáhla do výroby srdíčka.Vyšlo mírně kýčovité- na můj vkus.Ale ona měla radost.A tak mi ho slavnostně předala.Chtěla jsem tímto zoufalým naváděním předejít svému smutku z takových to svátků.Mladej dozajista ani nevzpomene a já se zase budu soužit celý den jak jsem málo milovaná.Původně jsem chtěla tomu všemu čelit pěknou procházkou,zmrzlinou někde v zahrádce.Původní plán byl jet na Den záchranářů.Ale to se nedá.Pořád mě bolí hlava jak střep,mladá po ránu ztrácí hlas,ploužíme se tu jak dvě bledule a strašně si překážíme.Tak že nálada nic moc.Od zítřka už tomu musím zase dát řád nebo se zblázníme obě.Poslední den mého poflakování,usínání po obědě,vysedávání u počítače.Vyspím se a začneme něco dělat.

4 komentáře:

  1. Kýč nekýč...důležité je, že je dávané s láskou ♥ ♥ ♥ a nesmutni...jsi skvělá ženská, máš šikovnou dceru a že si syn nevzpomene??? já mám 3 kluky, ten jeden je malej tak že to nechápe a ti další dospělí nic..prý se to nedrží...tak že co nadělám :-D..víš co je nejlepší?? obdarovat se sama...třeba kytičkou, zmrzlinou...já to tak dělám a je mi fajn...znáš to..spolehnout se můžeš vždycky spolehnout jen na sebe.. ♥ ♥ ♥..

    OdpovědětVymazat
  2. na mě si vzpomněla dcera, kluk taky nic..Jebavý starost o něj furt člověk má..te´d me tak vytočil, že ještě soptím...

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se to srdíčko moc líbí a byla bych ráda, kdybych takové dostala. Jinak chlapi na takové svátky moc nejsou.

    OdpovědětVymazat