pátek 27. května 2011

den 277 -27.5.pátek -Hop do klobouku a Noc kostelů.







V noci mě probudila bouřka co se k nám přihnala.Běhala jsem bytem a zavírala okna,odpojovala spotřebiče.A potom se marně snažila přivolat spánek.Mladé se taky moc vstávat nechtělo.Vítalo nás upršené ráno.Přidaly jsme vrstvu oblečení a vyrazily.Dnes měla být ve škole a stacionáři veliká akce Hop do klobouku.Takové sportovně soutěžní dopoledne pro široké okolí v rámci integrace.Normálně to probíhá na zahradě.Mladé jsem to moc nepřipomínala,protože jsem si neuměla představit jak to vyřeší.Odevzdala jsem ji ve škole a šla se procházet s deštníkem městem.Jediné pozitivum to mělo -nebyla mi zima.Na 10 jsem se šla kouknout do školy co se tedy bude dít.A dělo se.Celá budova byla plná studentů v zelených kloboucích a soutěžilo se v celém areálu školy i stacionáře.Tak jsem se připojila ke třídě mladé a obešla to s nimi abych udělala pár fotek.Nejvíc se mě líbil obr zelený klobouk do kterého házeli míčky.Jen než jsem ho stačila vyfotit už to balili a připravovali věci na odpolední koncert.Taky chytali králíky z klobouku,oblékali si kraťasy,kutáleli míč se zavázanýma očima.Mladá byla spokojená.Cestou domů konečně přestalo pršet.Doma jsme si odpočinuly,doplnily energii.V podvečer jsme vyrazily alespoň na malinkatý kousíček Noci kostelů.Ten hlavní program začíná na nás moc pozdě.A tak jsme za 10 minut 6 stály u toho našeho největšího kostela.V celém městě a ze všech kostelů se ozývaly zvony.Bylo to magické.Zvonily celých 10 minut a my stály u zvonice kde jsou zvony 3 a každý má jiný zvuk.U dalšího kostela jsme jen chvilku poseděly a poslouchaly varhany-probíhala tam mše.V jiném byla  výstava obrazů.Potom už byla mladá zjevně unavená a tak jsme šly domů.A jen co jsme za sebou zavřely dveře zase se rozpršelo.

1 komentář: