čtvrtek 26. května 2011

den 276 -26.5.čtvrtek - V očekávání věcích příštích.


Dnešní ráno bylo o poznání lepší.Sice jsem si ji zcela nevýchovně,ale velmi spolehlivě kupovala za odměny kterých se jí dostane když dodrží pravidla.A snažila se tuze moc.Odevzdána ve škole-ani jsem jim nestačila říct aby ji dnes po včerejšku šetřili.Dnes opět ve společnosti a kafe v naší oblíbené cukrárně na sluníčku v zahrádce kterou tu zařídili.Uteklo to jako všechno hezké moc rychle.Mladá byla vzorná a mohla se těšit na odměnu.Cesta z nádraží nevedla domů,ale na poštu kde na mě čekal další z řady doporučených dopisů.Ten poslední před necelým měsícem mi dával soudem na vědomí,že nám přidělili soudního znalce z oboru psychiatrie.Ten dnešní už byl přímo od něj.Vyzýval mě abych se postaralo o to aby se má dcera dostavila.A tu už příští pátek,přímo do psychiatrické léčebny ve městě kde jsem nikdy nebyla.Mám přijít včas protože je to v mém i jejím.Vyšetření bude trvat asi 2-3 hodiny.To si nedokážu dost dobře představit.Mám obavy aby si mě tam rovnou nenechali.Je dobře,že to vzalo takový fofr a já budu mít jen ten týden na vyšilování.Doma jsme si odpočinuly,pojedly a potom se ještě svezly do knihovny.Cesta domů byla pěkná podvečerní procházka.

1 komentář: