úterý 10. května 2011

den 259 -9.5.pondělí -Laryngitida.




Vstávaly jsme jako do školy-časově,ale do školy se nešlo.Mladá  po ránu nemůže skoro mluvit.Moc jsem ven nespěchala,bála jsem se přeplněné čekárny.Pomalým krokem jsme mířily k té naší paní doktorce,aby mladou okoukla a já věděla na čem jsme.Naštěstí nikde nikdo.Šlo to rychle.Prohlédla ji,sestřička přečetla kousek z knížky,poté i paní doktorka.Vyfasovaly jsme ATB,doporučení nechodit na slunce.Zamířily jsme do lékárny,cestou udělaly nákup.Už bylo na obou znát,že je to na nás velká fyzická zátěž.Ale došly jsme.Jsem docela ráda,že nikam nemusíme.Pořád se cítím unavená,pořád mě neskutečně bolí hlava.Oběd,úklid,siesta.Trocha učení ve formě psaní na tabuli .Zopakovat písmenka co jí moc nejdou nebo které zapomíná..Pro zpříjemnění dne jsme si malovaly.Mladá má nového Pusíka tak budeme i něco tvořit.Den uběhl v poklidu.Večer byla docela unavená,mírně stoupla i teplota.Tak jsem ji dala spát o něco dřív.Ať si holka pořádně odpočine.

5 komentářů:

  1. Slzičko, už jsem ti to jednou psala? Ale nechceš si zajít k praktické Dr. pro antidepresiva? Není na tom nic ostudného, tyhle problémy má spousta lidí. Ta příšerná fyzická únava je jeden z příznaků deprese - vím to z vlastní zkušenosti. Zrovna ted taky nemám dobré období. Ale u vás (u tebe) se mi zdá, že to trvá už nějak moc dlouho. Určitě by se ti ulevilo ;)

    Terezka at je brzo fit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji, at antibiotika brzy zaberou!

    OdpovědětVymazat
  3. Slzičko, Tess mi mluví z duše. A tvoje psaní vypadá,jako bych psala o sobě. Poslední dva měsíce (spíš tři) se u mě střídají tyhle stavy,ale bohužel teď začala převládat totální fyzická únava - totální. Jsem vyčerpaná, jako když kácím stromy. Tak teď zvedám dávky AD, zatím je spíš hůř, ale už s těmihle mám zkušenost, do 14 dní by mělo být líp a měla by se dostavit nějaká ta "nálada". Držím palce, aby ti bylo aspoň trochu líp!

    OdpovědětVymazat
  4. Slzičko, přeji, ať už je zas líp a Terezka ať se brzy uzdraví.

    OdpovědětVymazat
  5. Já se za ně taky přimlouvám,mně AD moc pomohla

    OdpovědětVymazat