úterý 3. května 2011

den 253- 3.5.úterý -Zase nefunguju.

Už ráno mi bylo jasné,že tenhle den si odtrpím a možná ani nepřežiji.Vybavena teplejší bundou,ponožkami -dokonce jsem si vzala i náhradní.Mladá celkem hodná cestou do školy.A na mě zbylo to dlouhé upršené,mrazivé dopoledne.Nějak jsem dnes nechápala smysl svého počínání.K čemu to je zmrzat celé dopoledne?Jediné co mě drželo,že jsem ji na zítra zase odhlásila.Musím pro ty léky a budu nepoužitelná.A tak se dělo.Zázrakem jsem dopravila mladou domů a snažila se nedrkotat zuby příliš hlasitě.Naložila jsem se do vany,zalehla do postele.Jako by tu dnes mladá byla úplně sama.Snad jen,že jsem ji podala svačinu a udělala večeři,dala léky a dohlídla aby se šla mýt.Vážně jsem si ten květen malovala jinak.Tohle dlouho neustojím.

4 komentáře:

  1. Je fakt strašná zima..je to nedomyšlený, že si nemůžeš někam zalézt na dopoledne..knihovna nebo tak..

    OdpovědětVymazat
  2. U nás dneska sněžilo, fakt hnus...

    OdpovědětVymazat
  3. Slzičko, snad už zase bude tepleji. Trochu sluníčka by opravdu nezaškodilo.

    OdpovědětVymazat
  4. Doufám, že už se cítíš líp...V úterý byla fakt kosa:-(

    OdpovědětVymazat