neděle 1. května 2011

den 250 -1.5.neděle -První máj.

Ačkoliv lásky čas nadešel já jsem jaksi mimo a zbyl na mě ten svátek práce.Činila jsem se od rána.Jen co se mladá trochu probrala,trochu si pohrála psaly jsme úkoly.Když v kuchyni všechno pomalinku vařilo objala jsem vrchovatý koš s prádlem.A vše zlikvidovala.Po obědě jsem už trošku přepracovaná na chviličku ulehla.Ale den nebyl ještě u konce.Vyvedla jsem mladou na procházku a dala pusu alespoň jí,aby mi neuschla.Nikde není řečeno kdo koho má líbat.Přišlo jí to strašně srandovní.A na závěr jsem svátek oslavila další prací.Vyšel na mě úklid společných prostor.Tak máme vytřené schody.A já mám na pár týdnů klid.Mladá ulehla,snad se vyspí do růžova.Už jen 2 měsíce a máme prázdniny!!

2 komentáře:

  1. Tak to jsme měly stejnou činnost,koš s prádlem:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná šeříková fotka:-) Já se poprala s košem prádla o den dřív:-)

    OdpovědětVymazat