úterý 3. května 2011

den 251 - 2.5.pondělí -Zase bez energie.



Měla jsem zase podivnou noc a probudila se hodně neodpočinutá.Ani mladá nejásala,že je ráno a dlouho můj hlas pobízející ke vstávání ignorovala.Nějak jsme se dostaly k zastávce,ustály přetahování jestli se bude sahat na cizí či ne.Odevzdána a já dnes jen na chvilku ve společnosti.Nějak se mi ani mluvit moc nechtělo.Ačkoliv bych měla být po prodlouženém víkendu ve formě opak je pravdou.Jsem naprosto vyšťavená a netuším z čeho.Mladá byla vzorná,tak alespoň někdo byl ok.Cesta domů dobrá.Hodně jsem se musela přemlouvat abych neusnula.A po delší době jsem se šla plně věnovat mladé.Vystříhala jsem náčiní pro zvěrolékaře a hrály jsme si.Nejdřív byla doktor ona.Nějak nechápala co po ní vlastně chci a opakovala pořád co říkám já.Neumí si takhle hrát.Přitom mě mile překvapilo,že ví co doktor dělá,jak prohlíží břicho,uši,pusu,poslouchá srdíčko.Dokonce opakovala pořád špachtle -ani jsem netušila,že ten výraz zná.Budu to muset asi víc opakovat.Alespoň radost jí udělala vystřižená sanita.

1 komentář: