pondělí 23. května 2011

den 271 -21.5.sobota -Na zmrzlině.

Letní den jako vyšitý.Dopoledne jsme věnovaly domácnosti a hraní.Nebylo kam spěchat.Jen jsem trošku záviděla těm kolem jak odjížděli na výlety,chaty.Aby mi to nebylo tolik líto vymyslela jsem alespoň tu zmrzlinu.Na delší výlet ještě nemáme tu správnou kondici.Mladá se moc těšila.Šly jsme ochutnat zmrzlinu do nově otevřeného stánku s legračními až kýčovitými židličkami a stolečky ve tvaru zmrzlin v oplatce.Mladá byla unesená,že sedíme, nikam nespěcháme a cpeme se přeslazenou citronovou zmrzlinou.Bylo to fajn.A na závěr dne měla ještě jednu velikánskou radost.Přijel brácha.Já o tom věděla,ale netušila jsem kdy je to jeho večer tak jsem jí raději neinformovala.Aby zase chudinka nestrávila den netrpělivým čekáním.A taky abych nemusela pořád odpovídat na otázku jestli přijede brácha.Když jí večer místo mě přečetl knížku byla na vrcholu blaha.Teď budu měsíc poslouchat,že jí brácha přečetl žlutou knížku.Nevděk světem vládne.

2 komentáře:

  1. to je fajn, že ho má tak ráda aty stolky jsou fakt tak trochu kýč..ale dětem se určitě líbí

    OdpovědětVymazat
  2. No jo Slzičko, brácha je brácha, ale díky za něj! Tak jsem asi kýčovitá a řadím se k dětem, ale mně se ty židličky a stolečky hrozně líbí. Sárinku bych asi odtud nedostala.

    OdpovědětVymazat