úterý 10. května 2011

den 260 -10.5.úterý -Nezahálíme.








Tak sice jsme vstávaly opět jako na autobus,ale jinak dobrý.Už se mi z té postele leze líp.Nebylo kam spěchat tak po snídani hraní.Když odbila 8 vyšly jsme ven.První cesta na poštu,kolem lékárny a do papírnictví.Než to začne moc svítit.Doma jsme si daly svačinu a já se proměnila v paní učitelku.Počítalo se,psalo,četlo.Potom si mladá hrála a já vystřihávala berušky z Pusíka -moc se jim povedly.Následoval oběd a odpočinek.Po úklidu jsme zkoušely květiny z krepového papíru.Mladá hýřila nadšením v papírnictví a při první pampelišce.Bylo to na ni moc těžké a tím nezajímavé.Tak jsem si hrála já.Vytvořila jsem kopretiny.Taky jsem zkusila tulipány z blogu Moniky -docela jsem se u toho zapotila než jsem pochopila jak je slepit.Mladá byla s výsledkem spokojena a kudy chodila tudy mě upozorňovala jaké máme krásné kytičky.Hezky se to poslouchá.Už jsem něco našla na zítra. Víc pro ní,aby se taky vyřádila.

2 komentáře:

  1. Nááádhera. Holky, jste mooc šikovné. Tolik elánu nemám ani já...jen tak dál.

    OdpovědětVymazat
  2. Tulipány jsou na takovém bulharském serveru..navedla mě na ně Monika:-) a dá se tam najít tisíc krásných věcí..ty berušky ještě slepené nemáme, taky to musíme udělat:-)

    OdpovědětVymazat