úterý 17. května 2011

den 266 - 16.5.pondělí - Procházka.




Dneska se mladé dařilo.Tak nám to ráno uteklo rychle.Než jsme se nasnídaly,daly trochu do pucu,něco málo se naučily bylo poledne.Po obědě odpočinek a úklid.Vyrazit ven se nejdřív mladé moc nechtělo.Ale jen co jsme vyšly sama zvolila směr.Tak jsme po delší době udělaly okružní procházku kolem naší místní říčky,pěkně pod stromy.Opakovaly jsme si jak se který jmenuje -nezapomněla.Jelikož jsme moc ven nechodily a když tak jsem se cítila jinak než většina tak mám zase problém s oblékáním.Asi jsem jí oblékla moc,nebo už to na ni bylo dlouhé.Domů jsme se vrátily s její ne náladou.Ignorace mi moc nešla.Tak jsem se uchýlila k akci a začala jí pouštět z PC oblíbené písničky.Zabralo to.Kupodivu i na mě.Nostalgicky jsem si vyslechla od Divokého Billa Rozárku-asi pětkrát.A pořád ve mě zní ,,Neříkej,že víš jak mi je ...."Mladá šla spát a já se s očekáváním usadila před počítač abych shlédla film Mamas Papas.Dost mě pohltil,oslovil,trochu rozlítostnil.

2 komentáře: