sobota 14. května 2011

den 264 -14.5.sobota - Na vzduchu.





Prokašlaná noc se neopakovala.Cítila jsem se o poznání lépe.Tak snad to byl závěr nemoci a to špatné už ze mě definitivně odešlo.Mladá taky odpočinutá,vyspaná do růžova.Je pomalinku na čase posilovat naši chabou fyzickou schránku.Dopoledne se netvářilo příliš prosluněně tak jsme vyrazily na vzduch hned.Po nezbytných pochůzkách jsme po delší době navštívily hřiště.Mladá se pohoupala,vylezla si na domeček a byla spokojená.A já taky,chybí mi pohyb na čerstvém vzduchu.Dnes jsme se neučily tak nás čekala jen příprava oběda.Po něm jsem hledala čím ji zaujmout.Našla jsem návod na skládání takové hračky z papíru.Výroba ji celkem bavila.Jenže potom když jsem jí to předváděla jak musí kuličku chytit do kalíšku pozdě jsem pochopila,že to prostě nedá.Myslím,že chápala co po ní chci,ale ruce ji prostě neposlouchaly.Tak z toho bylo takové rozčarování na obou stranách.Ona naštvaná,že jí to nejde a,že jí do toho nutím.A já naštvaná nad svou blbostí a naivitou,že ji to dokážu naučit.To se mi vážně zase nepovedlo.

4 komentáře:

  1. Slzičko, nejme proroci. Jste holky šikovné, že pořád něco vytváříte a snažíte se. Někdy to holt nevýjde, ale přesto smekám. Uvědomuji si, jak to musíte mít spolu těžké a těch radostí jen poskromnu. Často si na tebe také vzpomenu, že jsi na vše sama, že se s tebou život vůbec nemazlí. Přála bych ti více toho štěstí a běžných denních radostí, zasloužíš si je!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky na tebe a Terezku často myslím....:-)Já myslím,že se hezky zabavila a třeba se jí to časem podaří,je to holka šikovná,vůbec bych si nedávala vinu,náhodou super nápad...

    OdpovědětVymazat
  3. Právě..vždy´t mě někdy ve školce taky leccos nevyjde,připadá mi to jako fajn nápad a pa nám to nejde..člověk to napřed nikdy neodhadne...hlavně že děláte...kdo nic nedělá..vždyť to znáš...

    OdpovědětVymazat
  4. Slzičko, určitě si nic nevyčítej. :-) Jste s Terezkou moc šikovné... Zkus na té hračce zkrátit provázek, čím je kratší, tím jednodušší je dostat kuličku dovnitř. ;-)

    OdpovědětVymazat