pondělí 23. května 2011

den 273 -23.5. pondělí -Hurá do školy!







Když delší dobu nejezdíme a potom máme zase vyrazit dostavuje se u mě nervozita jako kdybych tam jela poprvé.Probudila jsem se o půl páté a už jsem nezabrala.Mladá vstávala na budíka,ochotně a uvědoměle.Ale už na zastávce byly pryč její sliby jak nebude sahat na paní.Prostě si nemohla zase pomoci.Ke všemu autobus nejel a nejel.A tak po 20 minutách neustálého zdravení,vyžadování hlazení měla i milá paní mladé docela dost.Jo život není peříčko.Cesta dobrá,nezvyklá pro nás.Naposledy jsme cestovaly v bundách,s deštníkem.Mladou jsem odevzdala ve škole a šla si po svém.Dneska měli focení tak byla natěšená.Dopoledne uteklo závratnou rychlostí.Po dlouhé době opět pokec s dospělou osobou,cukrárna a kafíčko.Mladá vcelku hodná.Teplota venku  tak akorát.Šlo se nám hezky.Ve vedrech to bude horší.A než by řekl švec byly jsme doma.Dokonce jsem se necítila ani unavená.Tak jsem toho využila a vrhla se na úklid.Nemohla jsem se dočkat až vyzkouším nové Savo gel.Tak jsem se do toho ponořila,že jsem se potom musela rozdýchávat na balkoně.Mladá měla volnou zábavu.Stavěla si nekonečnou řadu z našeho do bráchova pokoje.To je to první co dělá když brácha odjede.V době jeho přítomnosti mají nekonečné řady zákaz.Odpoledne uteklo taky závratně rychle.Tímhle tempem je tu pátek coby dup.

3 komentáře:

  1. Ta řada je opravdu nekonečná! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Slzičko, pozor na Savo, je to zákeřné! Já ho pak ještě dlouhé hodiny cítím v krku a špatně dýchám. Teda ty řady jsou vzorové a pěkně dlouhé, to si Terezka mákla. Aspoň se v bytě neztratíte:-)Chtělo by to to domino, co se staví tak za sebe a pak se jedno pustí a všechny spadnou, teď nevím, jak se to přesně jmenuje - hlava-mapa!!!! Bylo by to zábavnější, ikdyž i tak je to pestré a různorodé.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta řada mi něco připomíná, taky jí čas od času doma vídáme:-)
    Tak at je terezka zdravá!

    OdpovědětVymazat