středa 25. května 2011

den 274 -24.5.úterý - Slunečná pohodička.

Zatím to jde.Vstává se dobře a na autobus jsme nečekaly.Mladá se moc těšila,protože jela na koně.A já se taky těšila.Na to jak si projdu trh,nakoupím čerstvou zeleninu.Užila jsem si sezení na lavičce s knížkou.Dokonce ani do cukrárny jsem nezašla a kafe si koupila ledové.Když jsem se vracela do školy zrovna přijeli z koní.Mladá slzy jak hrachy.V autě ráda popichuje jiné děti.A to se samozřejmě nelíbilo dozoru .Ty slzy byly, protože se na ní zlobil její oblíbený učitel,co jí lechtá a dělá s ní blbosti.Naštěstí ji to přešlo,dokonce se spolužákovi na můj popud omlouvala.Ale tomu to bylo fuk,protože teď měl slzy jak hrachy on a nic ho nezajímalo.Z oběda už šla klidná a na nádraží to taky šlo.Dostala od pokladní dětskou jízdenku,důležitě ji měla v kapse a ukázněně ji předkládala.Doma krom trochu domácích prací už žádné velké výkony.Obě jsme provětrané a nedostaly jsme úkol.Tak šetříme síly na zítra.Dnes jsem zjistila,že se roztrhl pytel s různými akcemi.Spousta lákadel,hodně se jim to kryje.Není možné jít na všechny a je tak těžké vybrat.A zrovna zítra jedna je,ale my máme plavání.Teoreticky bychom to měly zvládnout,ale jestli toho potom nebude na jeden den moc?Uvidíme ,uvidíme..

1 komentář: