středa 25. května 2011

den 275 -25.5.středa -Park U tří pávů.






Přišla na nás krize.Mladá se loudala s oblékáním,mytím,sahala na paní a celou cestu autobusem mě vytáčela.Tak jsem ji odevzdala ve škole a psychicky se připravovala co si zase vyslechnu.Mírně se ochladilo ,slunečné lavičky jsem doslova hledala.A ani cukrárnou jsem nepohrdla.Ve škole mě čekalo překvapení-příjemné.Mladá byla vzorná i po vydatné procházce.Dokonce dostala od paní učitelky volant -reklamní kolečko.A to dostává opravdu mimořádně.Takže domů se šlo zvesela.Ve vlaku už mě nadšení přecházelo,našla si další paní která na nás promluvila.Doma odpočinek a vzhůru na plavání.Přiznám se,že dnes jsem se tak zakecala,že ani moc nevím jestli plavala.Byla v dobré náladě a celkem ochotně přistoupila na to,že nepůjdeme domů,ale do parku.Dnes se slavnostně otvíral po dlouhé snaze pár nadšenců park který byl asi tak 20 let zavřený.Jelikož nejsem místní o jeho existenci jsem se dozvěděla před pár lety kdy se ti nadšenci začínali snažit.Je to přímo ve středu města a myslím,že spousta lidí netušila co se tam skrývá za prostor za tou zdí.Hrála tam kapela,vystavovali se fotky,hrálo divadlo pro děti.To vše pod vzrostlými stromy,ve spoustě zeleně.Mladá i přes zjevnou únavu divadlo useděla a líbilo se jí.Hodně zpívali a hrálo tam autíčko.Taky si zasoutěžila  a složila s pomocí motýla.Domů jsme dorazily v 7.Akorát čas na večeři,umýt a spát.Tak snad jsem ji moc nestrhala.A snad ten park zůstane krásný jako byl dnes.

Žádné komentáře:

Okomentovat