pondělí 30. května 2011

den 280 -30.5.pondělí - Zdravotní dokumentace.

Vážně jsem se snažila nepoddávat se nervóze,ale už po probuzení jsem opět cítila ten protivný neklid v sobě.Přejde mě to až v pátek,pokud vše proběhne hladce.Mladá celkem v pohodě,ale hned za domem spadla.Tak jsme cestovaly s mírně znečištěnými koleny,další barvící se modřinou.A je to moje vina,protože jsem ji zjevně strhala.Ve škole na mě čekal sněm maminek-opět se provalilo ,že jsem to s mladou absolvovala a taky se vědělo jak to tam vypadalo tak jsem byla za mírného šílence.Naštěstí se to neřešilo příliš dlouho-dnes tam přišla nová holčička.Zbytek dne se odvíjel v mé mírně pesimistické náladě-zase reptám a mručím.Kafíčko,sluníčko.Mladá byla celkem hodná.Asi,že se z jídelny ozývalo jiné dítě a to velmi hlasitě.Mladé se podařilo ještě dvakrát spadnout což mě děsí.Jestli bude vedro bude to čím dál horší.Dnes jsme jely MHD za naší paní doktorkou vyzvednou zdravotní dokumentaci k nahlédnutí panu psychiatrovi.Nějak jsem si neuměla představit,že mi to dá -čekala jsem,že něco sepíše.Ale dala,bez problémů.Ještě se smály,že se pronesu,protože sestřička musela založit druhou kartu aby to bylo kam dávat.Je toho 2 kila.Samozřejmě jsem neodolala a nahlédla.Ale většina je nečitelná,nebo tomu ani nerozumím a jen to vyvolává protivné vzpomínky na všechny ty doktory co jsme kdy potkaly.Teď abych to někde nezapomněla nebo třeba nezmokla.Taky vylité pití by bylo docela vtipné.Myslím,že to páteční vyšetření 2-3 hodiny dá.Dvě hodiny se tím bude probírat a půl hodiny vyšetřovat.

2 komentáře:

  1. No úctyhodný balík...ach jo,nemáš to jednoduchý, fakt:-(

    OdpovědětVymazat
  2. Teda Slzičko, to je papírů. No nezávidím tomu psychiatrovi.

    OdpovědětVymazat