pátek 6. května 2011

den 254 -4.5. středa -Volno.

Podle očekávání jsme obě spaly dlouho.Já se probudila opět o něco více rozlámanější.A ke všemu se mi zdají šílené sny,nemohla jsem najít mladou.Mladá si ráno užívala .žádný spěch a hned si šla hrát.Bylo to docela práce přemluvit ji,že se bude muset vyjít ven.Nakonec si dala říct a všechno jsme to zvládly.Léky máme a ani nám to dlouho netrvalo.Doma odpočívání,oběd.Já zase zalehla a usnula natvrdo.To už je nějaká viróza.Musela jsem si nastavit budík abych se probrala.Potom s mladou udělat úkol.Snažila jsem se jí dnešní plavání vymluvit,ale chtěla jít.Stálo mě to moc sil ji tam doprovodit.Cesta zpátky už byla náročná i pro ni.A do Hajan.Jenže asi jsem se podělila takže neusnula.Že jí bolí hlava.Tak hlazení.Nekonečné dlouhé hlazení,kdy já mám mrtvou ruku a mladá se neklidně dál vrtí.Ani nevím kolik bylo když ten můj naštvánek se přestal vrtět a usnul.

2 komentáře: