pátek 13. května 2011

den 263 -13.5.pátek - Opakování?


Noc byla pro mě šílená.Vždyť mi bylo relativně dobře.Místo klidného spaní jsem noc prokašlala a když jsem usnula budila jsem se splavená.Ráno podle toho vypadalo.Jsem zase tam kde jsem byla.Unavená,ke všemu ukašlaná.Dopoledne jsem mladou omluvila na příští týden ve škole.Původně jsem myslela,že dobere ve středu ATB a vyrazíme.Jenže jsem zapomněla,že máme ve čtvrtek RHB a v pátek už to nemá cenu.A vzhledem k tomu jak se dnes cítím není kam spěchat.Pustily jsme se do úkolů.Nechtělo se nám oběma.Zbytek dne už jsme toho moc neudělaly.Nějak nebyla nálada.Kloktám,vykapávám,z mentolových bonbonů už je mi zle.

1 komentář:

  1. On kašel unaví a je opravdu nejhorší večer...Moc přeju, ať ti je brzy líp. je dobře, že zůstanete doma, má se prý hodně ochladit

    OdpovědětVymazat