pátek 13. května 2011

den 262 -12.5.čtvrtek -Na nákupu.



Dnešním hlavním úkolem dne byl nákup.Zásoby docházejí.A protože má být slunečno vyrazily jsme brzy ráno.Cesta tam byla dobrá.Pohyb venku byl příjemný,příroda je zase úplně jiná než z okna.V obchodě bylo opravdu moc lidí.Začínala akce z letáku.Naštěstí jsme to ustály obě.Cesta zpátky už byla horší.Oteplilo se.Obě jsme byly splavené,urvané a zlostné.Naštěstí jsem s tím počítala tak jsem to zvládala v mezích.Doma už stačilo trochu si odpočinout a zase bylo dobře.Dopoledne jsem jí udělila volno.Na úkoly jsme se vrhly až po obědě.S trochou pozitivního nucení jsme zase něco zvládly.Mladá si hrála a já vlastně taky.Zkoušela jsem pletení z papíru.Ještě to není ono,ale bavilo mě to.Jediný problém bude s reklamními letáky.Mladá se odmítá dělit.

2 komentáře:

  1. Hezké..já to už někde viděla...

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm, to vypadá dobře!!!! A ty fotky s pampeliškami jsou překrásné!!!!

    OdpovědětVymazat