pátek 24. června 2011

den 305 -24.6.pátek -Gruntování.


Myslím,že tenhle aktivní život asi není moc pro mou tělesnou schránku.Cítím svaly na místech kde ani nevím,že nějaké jsou.A asi i na mě něco vlezlo -škrábe mě v krku.Sice obě fungujeme,ale už je to zase o pozorování.Cesta byla dobrá.Mladou jsem zanechala ve škole a šla si po svých.Slunce střídal déšť.Uteklo to rychle a já šla do sebe a začala se léčit.Aby to mladá nechytla,pokud už se nestalo.Škola se otřásala hudbou-dobré znamení,že muzika je.Mladá byla spokojená,hodná.Doma mě čekala ve schránce výzva,že mám na poště dobírku.Poprvé v životě jsem si objednala po netu knihu-vlastně něco vůbec.Ale nechám si ji tam až na pondělí.Teď se musím pustit do zkulturnění našeho příbytku.Nějak nestíhám.Kytky mi vadnou,prach se kupí.A tak se pralo,vysávalo,uklízelo a chystalo na zítra.Na noc se naláduji léky a snad se to lekne a uteče.

1 komentář:

  1. Jste šikovné holky. I mně se tu všechno kupí. A koupě knihy byl určitě dobrý nápad!

    OdpovědětVymazat