sobota 11. června 2011

den 291 -10.6.pátek -Náhradní plavání.


A je tu pátek.Třikrát hurá!!!Teplota od rána slibovala slunečno.Cesta byla dobrá a i to dopoledne uteklo rychle.Hned v úvodu mi volala vedoucí z plavání,že si máme tu středu jít odplavat dnes.Tak jsem  musela dokoupit co bude třeba,protože odpolední nákup nestíháme.Ke všemu jsem měla v hlavě mladýho s kterým se zase nějak nemůžu sejít.Tradičně nevím jestli se o víkendu uvidíme.Prostě chlap.kterému můžu opakovat.že to potřebuji vědět do čtvrtka -kvůli nákupu,organizaci víkendu.Mladou jsem zastihla vracející se z procházky v dobré náladě a zpívající si s tetou Dášou.Oběma bylo navrženo,že se mají hlásit na Superstar,že budeme poctivě posílat SMS.Cesta domů taky dobrá,stavily jsme se ještě pro brambory.Odpočívání a doplňování energie.Mladej nedorazí -mladá o něm zase v poslední době pořád mluví a utvrzuje se ,že dorazí.Strašně nutně potřebuje od bráchy přečíst novou knížku.Tak přeorganizovat víkend,najít něco co mladou nadchne,aby jí to tak netrápilo.V podvečer jsme vyrazily na plavání.Mladá se snažila a já se snažila zapamatovat všechny informace ohledně tréninků,naší účastí na Hrách v Brně.Bude to náročné.Do všeho se hrnu s nadšením a potom mi dochází,že to taková sranda nebude.Ale zase neúčastnit se mi přijde ještě víc nemožné.Snad to mladá zvládne -hlavně fyzicky-ty přesuny,lítání tam a sem.A já se musím obrnit trpělivostí,vybavit se zajímavými věcmi abych ji mohla v časech čekání zabavit.Přitom se těším.Na ten zmatek,na tu jinou náplň dne,na to že vypadneme z domu.A mladá je zatím taky nadšená -bude mít trénink,bude trénovat a pojede na závody.Pro mě neportovce naprostá bomba.

3 komentáře:

  1. To tedy, s tím sportem jsem na tom stejně...gratuluju ke sportovkyni!

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den,

    našla jsem váš komentář u fotek Justýnky pro Dotek světla a chtěla jsem vám za Dotek světla nabídnout focení zdarma, i když věkově už jste malounko za hranicí, kterou jsme si určily.

    Prosím, kontaktujte mě na emailové adrese dotek.svetla@seznam.cz, jestli budete mít o focení zájem.

    Přeji krásný zbytek dne a hodně sluníčka na každý den další!!
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je bomba! Budeme držet palce, ať Terezka přiveze nějakou medaili, třeba jen čokoládovou, ta taky není k zahození:-)

    OdpovědětVymazat