sobota 25. června 2011

den 306 -25.6.sobota -Zámek Berchtold.













Den nám začal brzo,protože jsme vyrážely na výlet.Tentokráte aktivita pořádaného opět vzešla od vedoucí plavání,která je i aktivní v obci kde žije.A tak původní zájezd pro místní děti rozšířila i na nás.Nakonec jsme byli jen 3 rodiny s postiženými dětmi a ona pořadatelka.Ale děti i dospělí byli milí.I když jsem se toho bála nebylo proč.Cesta tam proběhla v klidu.Zpívání,svačina a byli jsme na místě.Hned v úvodu jsme měli objednané bubnování.Provázel nás jím takový zvláštní mladík -něco mezi šamanem a indiánem.Bylo to super.Mladá bubnovala jak o život a i já se krásně uvolnila při vytleskávání rytmů,pobrukování.Mít to doma je po stresu.Ale zároveň po bydlení.Potom jsme se vydali do Dětského ráje.To bylo označení pro park přiléhající k zámku.Byl plný pohádkových postav,opravdického pekla a miniatur zámků,stavení a různých našich národních klenotů.Mladé se ty pidi domečky líbily.Nakonec jsme si pohráli na dětském hřišti a šli na oběd.Prostředí zámecké restaurace nádherné,posezení venku.Na mě trochu ceny vyšší a i pro ostatní sráááášně pomalá obsluha.Nebo nás bylo moc a personálu málo.Prostě to nebylo dobré.Mladá se začínala nudit,chvílemi když nesvítilo slunce bylo i chladněji.Když se konečně dostalo i na nás a my pojedly byl čas odjezdu.Asi 20 minut před naším cílem se mladá začala definitivně nudit.Začala osahávat kolem sedící lidi a z autobusu jsem ji musela doslova vystrkat,protože se rozhodla,že se osobně s každým rozloučí.Domů jsme došly v mírné nenáladě,kterou jsem přičetla únavě.Pojedly jsme ,odpočinuly si a je zase dobře.Koupila jsem si první turistickou známku a tím založila sbírku.Už se těším jak nám budou další přibývat.

2 komentáře:

  1. Krásný výlet, zvládly jste to parádně. Moc pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. Bertchtold je fajn,byla jsem tam několikrát, jen v restauraci ne, tak asi nebyla škoda...

    OdpovědětVymazat