středa 22. června 2011

den 303 -22.6.středa -Rozloučení se školou..









Dnes to bylo takové celé lepší,letnější.Mladá sice ráno pěkně blbla u autobusu když paní nešla a ona odmítala nastupovat.Ale po dlouhé době se mi další vztekání podařilo zabránit.Horší je to,že už jsem si odvykla -byla částečně samostatná -teď se jí nějak vrací potřeba být bavena.Cesta vedla opět ke kinu.Nabízeli mi účast,ale s díky jsem odmítla.Dávali jim Méďa Béďa ve 3D.Já si šla po svém.Hlavně platit a platit a platit.Po kafi,odpočinku na lavičce jsem se šla kouknout na to jejich rozloučení.Mladá kino tentokráte ustála. Zahrada plná dětí -naše a ty zdravé.Nejvíc to žilo při vystoupení klauna.Je to takový ten klaun co s nimi zpívá,učí je tanečky.Následovalo vystoupení taneční školy.Mladou tohle moc nebere,ale když se soustředí na hudbu tak neruší.Když byli na obědě strhla se několika minutová průtrž a ozvala se šílená rána.Naštěstí to ustalo a na nádraží jsme šly zase ve slunečnu.Ale ten pocit,že to zase přijde nebyl hezký.Ke všemu jsme nejely rovnou domů.Nejdřív na neurologii doplnit zásoby léků na léto,opsat kdy má dovolenou.Potom knihovna -po zralé úvaze jsem jen vracela a nepůjčovala.Teď stejně nebudu mít moc času a zapomínám vracet.Za odměnu zmrzlina a domů.Ze slunečna už bylo horko a dusno.Chládek bytu jsme obě uvítaly.Následovalo odpočívání,hraní a jídlo.Uspávala ji dnes parádní bouřka.

1 komentář:

  1. Zdravím vás. Jsem ráda, že jsem tento blog našla. Také mám dospělého nemocného syna Petra. Je mu 23 let. Je v ID. Je to pozdě rozenaný autista asperger. Oficiální dignoza schyzotipní porucha u autisticky strukturované osobnosti.
    Petr je docela hodně inteligentní, ovšem jednostraně,jako většina AS. Socialní EQ nic moc.
    Ale dost si uvědomuje, že jeho okolí má vztah, rodinu i děti. On by to také chtěl, ale bohudík si uvědomuje, že by to zřejmě nezvládl. Ale po přítelkyni touží moc.
    Někdy to s ním jde, jindy je to horší. Je docela samostatný, ale odmítá chodit ven z bytu. Teď se to trochu zlepšilo.
    Dokáže mít ovšem hysterický záchvat z mouchy v noci.
    To je pak jako malé dítě.

    Michala z Plzně.

    OdpovědětVymazat